tiistai 7. syyskuuta 2010

6.9.2010

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä ainakin olin muikea kun sain kyseisen kirjan vihdoin luettavakseni. Luin heti malttamattomana lähinnä sarjakuvat läpi, myöhemmin tutustuin myös jooga-teksteihin. Hienoja tarinoita ja kuvia ja jouhevaa kerrontaa se minun mielestäni sisälsi. Ja MAISEMIA! Minä olen suositellut kaikille ystäville ja vienyt näytille aina kun on laukkuun mahtunut. Vaikka vain pienen piirin tekojahan ne ovat.
Tsemppiä Kaisa!

Anonyymi kirjoitti...

Närkästyksesi on ymmärrettävää, kun näköjään nyt olit todella ahkeroinut maisemien kanssa.
Rohkeaa mieltä ja kulje edelleen omaa tietäsi, Kaisa!

Anonyymi kirjoitti...

No kun kaiken pitäisi äijäkriitikoiden mielestä olla Marvelia ja Texwilleriä tai sitten jotain taidegrafiikkakokeiluja. On tosiaan pistänyt silmään tuo että siinä missä joku toinen saa kiitosta omasta persoonallisesta tyylistä kritisoidaan Kaisa Lekaa tikku-ukoista.
En tiedä, mutta tuntuu että jos saman tyylistä tekisi joku "hyvä veli" niin olisiko se sitten siistiä kapinallisuutta...
Eikun täysillä eteenpäin! Ne on vaan mielipiteitä ja niitä on tällä maapallolla jo muutama miljardi. -Ni.

Kaisa & Christoffer Leka kirjoitti...

Kiitos kovasti! Ihmismieli valitettavasti on sellainen, että se aina muistaa ne negatiiviset kommentit ja unohtaa positiiviset - tai ainakin Kaisan mieli. :)