aikanaan (nykyään ?) Kotkan suunnan erikoispikavuorot kuluttavat 25% matka-ajastaan Kamppi-Itäkeskus -välillä ja tuo osuus tulee kasvamaan, kunhan Loviisa-Kotka -väli paranee. Ainoa syy nousta bussiin Kampissa on istumapaikan varmistaminen joulun ja juhannuksen aikaan.
Aikanaan ajattelin, että Hgillä pitäisi olla kolme pientä ja tehokasta linja-autoasemaa, yksi Ruoholahdessa, yksi Pasilan/Metsälän tasalla ja yksi Itäkeskuksessa. Niistä pääsisi sitten busseilla ko. ilmansuuntiin.
Sitten Kampin asema rakennettiin ostoskeskuksen kellariin, joten se siitä. Itäkeskuksesta minäkin tykkään nousta idänsuunnan busseihin :)
1 kommentti:
Samaa mieltä,
aikanaan (nykyään ?) Kotkan suunnan erikoispikavuorot kuluttavat 25% matka-ajastaan Kamppi-Itäkeskus -välillä ja tuo osuus tulee kasvamaan, kunhan Loviisa-Kotka -väli paranee. Ainoa syy nousta bussiin Kampissa on istumapaikan varmistaminen joulun ja juhannuksen aikaan.
Aikanaan ajattelin, että Hgillä pitäisi olla kolme pientä ja tehokasta linja-autoasemaa, yksi Ruoholahdessa, yksi Pasilan/Metsälän tasalla ja yksi Itäkeskuksessa. Niistä pääsisi sitten busseilla ko. ilmansuuntiin.
Sitten Kampin asema rakennettiin ostoskeskuksen kellariin, joten se siitä. Itäkeskuksesta minäkin tykkään nousta idänsuunnan busseihin :)
Lähetä kommentti